Jun 18, 2009

Truly jejaka disebelah saya hanya dicintai selepas berkahwin(itupun setelah beberapa ketika tahun perkahwinan dan setelah pelbagai dugaan) tetapi dia lah yg berjaya memenangi hati saya dengan kesabarannya dan kasih sayangnya. Dahulu saya menutup hati saya dari melihat kelebihannya tapi apabila saya berfikir menggunakan akal dan kewarasan tanpa perasaan, he's the best person. Dia bukanlah lelaki yg maha sempurna tetapi menerima saya dengan seadanya saya tanpa mengharapkan lebih dari itu. Therefore I truly love this guy and mengharapkan agar perkahwinan ini dirahmati dengan kebahagiaan dan kasih sayang yang berpanjangan hingga ke akhir hayat. For my hubby, Happy Father's Day. Terima kasih kerana hadir dalam hidup saya dan Mohamad Adam Muqriz. We love you daddy!!

3 comments:

Farrah said...

That's sweet...We are lucky indeed!Having met the one, yang terima kita seadanya:-) Susah mo dapat tu.

Suzie said...

then i should learn from u la jue...
i like the phrases "Truly jejaka disebelah saya hanya dicintai selepas berkahwin(itupun setelah beberapa ketika tahun perkahwinan dan setelah pelbagai dugaan"

mcm mengalami situasi yg sama je,baru 6bln je kan...terlalu awal.i need time to know my verry own husband"

Jue Fauzi said...

Pocet-yup..thank God the one yg married us ni think we're good enough for them and blessed to have us in their lives kan.

Suzie-Insyaallah if sabar dan ikhlas, kita akan dapat yg terbaik walau macamana sekalipun. Jika sebaliknya, ianya ujian Allah terhadap diri kita but insyaallah juga ada kebaikan yg kita sendiri tak tau.