Jun 25, 2009

This morning I went out quite early, hoping I'll arrive on time at the office (dah beberapa hari lambat, nanti gaji tak berkat though I made up by going back late) tapi stuck juga dibelakang lori yg membawa muatan berat (walaupun takde muatan i still call lori yg bawa cam siput berjalan ni muatan berat). Pagi ni pulanye my senior officer called up for a quick meeting.Nasib le aku dah sampai kat main gate masa dia call. Since sampai terus masuk her office, tak sempat le nk menjenguk my office lagi..then after the meeting, I went to my office and shuck!!(actually I used more explicit language but taknak la tulis kat sini..tak molek org baca dok?) semerbak bau durian memenuhi rongga hidung..hambek kau! Me and durian memang cannot be in one sentence (but aku did write in one sentence pun kan?) since forever. Jangan kata makan..baunya saja dah cukup memeningkan kepala dan meloyakan tekak. Oh..don't call me berlagak hidung minah salleh pula ye..even my minah salleh's friend sangat suka durian tau..I did try eat it once tapi hasilnya aku demam panas lebih seminggu. Tu baru try makan seulas...cuba sebiji!!
Just try to imagine the smell dalam pejabat yg ber air condition..dan bertutup. Though the staffs eat it in the adjoining office, baunya tetap masuk dlm my office. Disebabkan kepala aku pusing and satu keje pun sure tak dapat settle..aku melarikan diri ke library...aman tenteram tanpa pencemaran bau dan bunyi.

No comments: