Jun 7, 2009

Selamat sudah Encik Azhari anak jiran rumah parents ku bergelar suami orang. Still remember when we were kids (he is of course younger than I la kan), he's a skinny, dark skin kid who love to wear nothing but a short.hehehe..Sekarang?? Makin sihat nampaknye. Semoga jodoh Aie berkekalan hingga akhir hayat.
And also a goodbye aint easy...always!! Sungguh aku tak suka tapi apakan daya...takkan hubby nak AWOL pula? Semata-mata hanya kerana mahu menggembirakan hati aku untuk berada di rumah. Jadi lewat petang tadi selesai kenduri jiran sebelah, hubby pun berangkat pulang ke KL kerna dia bekerja esok harinya. Aku? masih lagi bersuka ria menghitung hari-hari cuti yang scarily tinggal seminggu je. So sick jika memikirkan sepanjang cuti paling jauh kami 'bercuti' was to Manjung dan Lumut menjenguk rumah. Selainnya..GIANT, TESCO, Taman Tasik. Selain dari itu, masa dihabiskan di rumah sahaja but cukup gembira dah for me. Of course, dengan keadaan aku sekarang ni lebih baik banyakkan rehat dari penat. Maybe juga kerana dari umur 13 tahun aku dah keluar rumah menimba ilmu, jadi holiday seem more suitableto be spent at home with family.
Where was I? Oh yes..the goodbye. Hubby also berangkat tanpa lambaian goodbye dari heronye. Memang sengaja aku tidurkan Adam sebelum hubby nak balik. Bukanlah aku ni terlalu cemburu tengok Adam tu dipeluk dicium dek daddy nye...tapi kes raungan Adam yg makin tinggi tahap octave nye sekarang. Tak sanggup aku nak dukung hero yang pasti menggelupur sewaktu ditinggalkan daddynye. Silap-silap aku sekali join sekaki menangis...huhuhu. Truly..a goodbye aint sweet and aint easy!!

No comments: