Jun 17, 2009

Current issue yg ada dalam fikiran sekarang ialah tentang potty training.Should or shouldn't I start Adam with it. Persoalannya bukan terletak pada anak but pada parents.I think again..siapa yg sebenarnya agak reluctant to start it? Haa..the answer will be ME. I'm afraid if he rejects it and then afraid of doing it. Jika diikutkan the sign untuk start training dah ada..like he refused to wear the diaper and wanted to wear only the short..and he did tell me when he pooed (cuma bila Adam beritahu means dia dah melepas dah kat dlm diapernye). I keep on posponing nak betul-betul train Adam..tapi dilemanya adakah saya ni terlalu lambat to start it?
Then I come across this article(http://www.babycenter.com.my/toddler/pottytraining/abc/) yg useful for me. Maybe dapat membantu kawan-kawan yg lain. But if you have a simpler methods..do share ok.

No comments: