Mar 28, 2010


Since Adam masih lagi bercuti di Taiping, our house is very quite. Yelah, takkan 3 orang ni nak melalak cam budak-budak kalah Adam tu kan. Dia ikut my parents balik masa they came during the school holiday. Sanggup ye budak kecik tu tinggalkan mommy daddynye ye...jawapannya..dia memang tak kisah tinggalkan kitaorang...hahaha...terkulat-kulat daddynye memandang masa anak terunanya melambai dengan riangnya dari dalam kereta tokwan. Apa nak buat..itu pilihan dia. Adam sendiri yg memutuskan nak ikut my parents balik. Boleh aje if kitaorang tak benarkan tapi sekali-sekala biarlah dia gembira bila keputusannya dihormati.
Ada yg tanya, tak kisah ke berjauhan dengan anak? tak rindu ke dengan anak? gile apa soalan camtu...ingat I senang nak dapat sorang anak tu??? Mesti la kisah...mesti la rindu. Takkan la saya nak melapor berapa kali sehari saya call anak saya kan? Takkan la saya nak nangis guling-guling then record dlm video masuk You-Tube and upload kat blog saya untuk tontonan umum...nehi nehi nei (dah masuk episode hindustan pulak saya). Apa yg penting ialah dia gembira. If dia pilih nak balik kampung,biarlah sampai dia sendiri kata dia dah ready nak balik rumah mommy. Owh..Adam memang macamtu. Last time dia dikampung, dah puas dah bermanja dengan tok dan tokwan..dia bagitau saya dia nak ikut mommy balik. He knows what he wants so we have to respect that...walaupun rindu la sangat sangat.

No comments: