Mar 18, 2010

Rindu rindu rindu dengan blog saya...juga rindu nak blog hopping.
Saya terputus hubungan dengan dunia luar dari hari Isnin lepas. Although saya masih balik ke rumah tapi by the time saya sampai rumah..saya betul-betul dah zonked out. Saya pun tak sedar how did I got back from my work place to my house. The journey seemed hazy. Yang menyedihkan saya ialah parents saya berada di rumah saya. Mulanya punya banyak plan saya untuk family saya sepanjang mereka disini tapi dengan kehidupan kerja saya, ada le bawa diaorang keluar but sekejap la. Hari ni saya pulang a bit early so sementara nak tinggalkan pejabat saya sms-ed my sis suruh semua bersiap. My sis nak ke Petrosains and although I know it will be closed by the time kitaorang sampai, I don't want to disminish her eagerness. Memanglah by the time sampai dah tutup pun Petrosains tu (sob sob) tapi terubat sikit dapat ke souvenir shop tu.

I love his toothless sengih so much.

3 budak yang frust tak dapat masuk Petrosains (yg kanan sekali tu dah jauh dari title budak sebenarnya).

No comments: