Mar 9, 2010

Seharian semalam saya kunci office (jahatnye saya) so peoples other than my staffs were not allowed to barge in and disturb me while I'm on a very important mission.
Actual truth, saya dah terlewat keluarkan newsletter.Patutnya saya start dengan January issue tapi dek terkejar sana sini, tak sempat saya nak buat kerja yg senang ni. Bukannya susah pun, just I need to sit, think, read, choose, and edit and proof read aje. Tapi usually when I dapat duduk dikerusi empuk ku ini, ada je la panggilan pulau yg mendayu memanggil nama (I'm being over dramatic here okay). That is why yesterday I kunci pintu my office. Susah la when I put on my thinking cap and that's when people feel oblige to start harrasing (hahaha..over betul) me with other things. I suka juga bila orang datang melawat my office and sembang-sembang tapi untuk short while only la. Jangan la sampai 2-3 jam bersembang kan since I have tonnes of work to do.
When I'm on something, saya tak suka bila orang bising-bising in my office. Even my staffs pun tahu although I baru je with them. Sometimes idea boleh terbang melayang tau.
So, another issue is due by next week. Kena tetapkan bila first draft keluar and then barulah I boleh keluarkan my newsletter tu on time kan?

No comments: