Sep 13, 2009

I had a splitting headache the whole of yesterday, which only got better at 1157 pm. Then when I woke up, the headache was gone (alhamdulillah) but I can't sleep. So, while betting on MU will lost to Spurs with hubby who of course, will stay up to watch the match, decided to switch on the note book to do my work. Lauk untuk sahur pun dah siap so aman la sket nak buat kerja. My hubby memang perlu makan nasi for sahur so although I'm the type yg minum je for sahur, tetap kena jaga kepentingan perut 'big boss' tu.
Yesterday we had our iftar at Secret Recipe since mommy mengidam nak makan Thai Fried Rice and daddy bermurah hati sponsored it...hehehehe. We ordered Kid's Meal for Adam and Soba Mee for daddy. Tapinya Adam tertarik pada Soba Mee daddy lagi rupanya and they shared. Adam and mee memang sukar dpisahkan. Walau di offered nasi mommy yg lagi sedap..mee juga jadi pilihan hati. We went there after maghrib prayer and guess what?? We were the only customer masa tu...wah, Adam pun apalagi, mendapat unlimited access and freedom la terhadap sofa panjang fave dia. Bergolek sakan le budak kecik tu. I think sepanjang Ramadhan ni baru second time we had dinner (nak kata iftar pun tak boleh coz dah berbuka makan kuih di rumah) outside...kira menjadi juga plan penjimatan kitaorang ni. As for next week, I'll only have Thursday and Friday je to cook for iftar since ada programme buka puasa di mess and bersama Menteri Besar. And on Monday I have to renew my 'license' at MINDEF so definitely akan berbuka di rumah In Laws la. Speaking of renewing the license..apa pun tak baca lagi ni..euphoric lagi rasanya dengan berita baik yg I got last Friday. Nak share beritanya pun masih terlalu awal...ambil kira previos experience..lebih baik I wait until it is confirmed then boleh la share.Hehehehe. Layan jelah gambar Adam having a good time yesterday.

No comments: