Aug 18, 2009


We had this conversation last week (my guess, ingat-ingat lupa).
Me: Abang, boleh tolong tak?
Adam: Abang, tolong!
Hubby: (Speechless kejap sebelum ketawa) iye adik, abang nak tolong apa?
Me: Ha..perasan muda la tu ye?
But bila daddynye panggil I ayang, tak pulanye dia panggil mommy dia ni ayang.hehehe. Now ni panggil daddynye abang..pantang terdengar what we said, pasti jadi siaran ulangan after that. I la especially have to watch what I say when driving (all the curses of course).
Our 'adik kecil' tadi dibawa berjumpa doctor for the 3rd time and yes...the makan ubat part IS a nightmare. Susah betul nak berdiplomasi dengan 'adik kecil' yg pandai nak counterback ayat mak bapak dia.

2 comments:

tini said...

so sweet.. eheh.., our child, our mirror

letsshopping said...

Agree.That's why whenever I complaint to my mom she'll say, "Sabar la..awak dulu macam itu la ibu layan juga"hahaha..tapi taklah pula I said ubat pahit tak sedap so tak nak makan..huhuhu..