Aug 19, 2009

Headache! headache! couldn't sleep well with the high stress level plus non stop coughing bout.
Thank God my sister is around for almost 3 weeks but she has to go back today.huhuhu..rasa macam nak ikut je balik kampung..nak balik to snuggle up to my mom. To get the comfort,reassurance and soothing advices from her. But I can't since I have classes to attend this week. Sedih la.
In the mean time, still serabut dengan statistic pemilihan tender. Macam-macam la amendment nak buat. I still take it positively as something new which will be valuable to me later...tapi positive thinking ni dah hampir-hampir la nak larut dlm sebatian frustration and demotivation. Harap-harap sebelum larut sepenuhnya, aku dah berjaya present pada Tuan K nanti. Tu la agaknya demam tak kebah.
Yang brightened my day a bit pun rasanya setakat Research proposal yg diterima dan perlu specialization sket. And also tempat pun dah dapat untuk aku jalankan experiment aku. Agak-agak siapa nak volunteer their kids age between 2 to 4 belajar English with me? Ada ke?
And oh...my dear sayang dah sihat dan bekerja seperti biasa. Our 'adik kecil' also dah agak ok. No more coughing..so tidur kami semalam cuma dihiasi bunyi batuk aku sahaja...kira oklah.

2 comments:

Hannahadi76 said...

aqili boleh tak? akak tak kisah dia jadik mangsa experiment. alilo dah terlajak umur dah.

letsshopping said...

boley...my observation only could work when ju posting ke KL.Tengah tunggu que ni.Doakan la by year end dah posting ke KL.