Aug 30, 2009

We are celebrating the Merdeka day by having multi racial ikan bakar for the iftar (apa tah..hehehe) at my parents' house. Since di rumah ni ada yang tak makan catfish (me, mom and cik) so my dad beli la ikan pari for us. Jadinya, nak sedap makan kitaorang decide to bakar je ikan-ikan tu barbeque style. Takde la bahan-bahan lain yg accompany the fishes..only air asam je. Itu pun dah sedap tak terkata dah. Sebab perut kenyang kan..malas nak cerita banyak dah. I'll just show the pictures.
My dad and my hubby tengah prepare the fire.

Hubby is taking care of the fishes on fire.

Haa..nampak the fire?

The only budak kecil in the house yg cuma dapat tengok dari jauh.


Tak puas hati bila dapat tengok dari jauh je so suruh tok wan dukung dia..cheh.


Alang sedang prepare the air asam for cicah with the ikan bakar.



No comments: