Aug 2, 2010

Sila abaikan eye bag yg sangat huduh itu..huhu..
Vocabulary budak dalam gambar ni dah bertambah...hehehe..you just can't win.
Hari ni dah hampir settle urusan yg tertangguh disebabkan saya berkursus. Balik Taiping weekend lepas pun banyak selesaikan urusan dibank...payment kereta (yg 2 buah tu)..nasib baik sebuah lagi dah habis bayar, payment bills...penat penat..sampaikan Ibu yg menemani saya pun mengadu penat melihat saya berkejar kesana sini. Apa nak buat kan? Anak ibu terpaksa handle tugas suami dan isteri, mommy dan daddy sekaligus sekarang ni. Just I am grateful it is only for a year...just imagine wanita yg betul-betul single mother yg buat semua tu for life?? Saya kagum.
Lagi..kain baju melayu Adam pun dah siap dibeli. Untungnya walau last minute pun, my mom yg buatkan so tak kisah sangat. Sebab baju melayu Daddy tak sempat beli (Walaupun pakcik yg selalu buatkan baju melayu hubby still terima hubby nye tempahan tak kira bape lewat pun)...I belikan warna yg sama dengan baju raya 2 tahun lepas..Daddy recycle baju la nampaknya tahun ni...takpelah, tahun depan buat yg baru ye. Pakaian Adam yg lain pun I dah siap beli..so that I don't have to wade throng of crowd masa Ramadhan nanti.
Attitude saya yg laisadical ni rasanya dah berubah kembali ke zaman single dulu. When semuanya kena handle sendiri. Bezanya tanggungjawab saya bertambah dengan Adam dlm hidup kami sekarang ni. Tak susah dengan support from family tapi sukar...banyak hal yang menyebabkan saya rasa tak sabar nak tunggu hubby balik and be with us again.

No comments: