Aug 20, 2010

I am the type yg cepat bosan dengan sesuatu yg sama..jadi saya rasa macam nk tukar je layout blog saya ni. Owh, bukan nak tukar life partner saya ye...nauzubillah dijauhkan perasaan tu. But masa tidak mengizinkan so far. Maybe after the Eid la kut. Saya tak serajin kawan-kawan yg lain ataupun adik kecik saya yg design their blogs one by one..saya hanya rajin tukar guna layout percuma sedia ada sahaja (pemalas ye).
In the previous entry saya ada cerita pasal baju raya Adam dan hubby yg dah siap sedia..hubby pakai yg last 2 years but I did pesan sepasang lagi but kena tunggu dia balik for sizing..beli yg ready made je la this year. Mine pula..dah di tempah semalam...hehe..sempat lagi. Ready made juga tapi disebabkan saya tak bawa ongkos yg cukup, jadinya saya reserve dulu la baju tu.
In this entry sebenarnya saya nak cerita my experience being 'single-with-son-because-hubby-is-away'. Tapi mukadimah dh bercampur rojak...maaflah ye.
I dah mula notice that people will look at me with certain emotion painted on their face when they see me with Adam and my sis or just Adam and me buka puasa, beli barang keperluan or even jalan-jalan. At first dulu I thought it is just a look..yelah, dah masing-masing ada mata kan and looking is absolutely normal la. Tapi yesterday was the pinaccle la..ada one family yg duduk across our table at Kenny Rogers ni memang dari awal kitaorang masuk sampai la duduk, order, makan, bawa Adam ke toilet, sampai la bayar bil...pandang dan berbisik-bisik. Yang tak tahan sampai muncung-muncung mulut si isteri ni bercerita dengan suami sambil pandang-pandang at our table. Nak kata our table manners are poor..tak la juga. Before this happened juga masa berbuka di Johnny. I think they must speculate macam-macam kan?hahaha. Nasib la.

No comments: