Aug 13, 2010




I have to agree that a mom will do anything to make her kid happy (daddy too if he is around, I'm sure). No matter how tired (veerrrryyyy tired in my case), sleepy and busy. Macam juggler circus Royal London (wah..nonetheless la) dah jadinya myself last few weeks. If cerita dengan orang pun surely orang geleng kepala. Well, manalah tau yang I will not given any leave after I came back from the course. Since banyak hal yg nak saya selesaikan, saya punya la berharap boss saya dapat memahami keperluan saya minta cuti...tapi menurut dia, saya lebih diperlukan untuk bekerja...masalah saya yg tak settle tu harus diletak ketepi dan diselesaikan kemudian. Hmmm...harus la saya sangat terasa hati kan? Lebih-lebih lagi semua urusan tu takkan selesai hinggalah saya sendiri yg selesaikannya...but, apa pun..pernah dulu masa saya mula-mula masuk askar, ada sorang pegawai ni ingatkan saya, life sebagai askar tak semudah yg dilihat...nampak macam tenang aje on the surface..tapi arus dibawah yg calang-calang dasyat tu..salah dayung boleh hanyut. Jadi, walaupun dalam kepala saya ni berserabut dengan macam-macam hal...saya tetap melayan jiwa anak saya di Cameron Highland. Setelah ditinggalkan mommy yg berkursus dan daddy yg bertugas jauh langkah benua, yang menghiburkan dia..yg berkongsi kasih sayang..hanya tok, tokwan, uncle dan auntie dia aje...so, saya will regret if kesibukan saya jadi halangan untuk we spend time together. The most important thing for me is the happiness and laughter from him..anak kesayangan kami. Walaupun sekejap aje tapi alhamdulillah...he enjoyed the time we had. Insyaallah when daddy comes back, we will go for extended holiday lagi.

No comments: