Aug 11, 2010

Firstly, I would like to take this opportunity to wish Selamat Berpuasa dan Selamat Menjalani Ibadah di bulan yg mulia ni. For those yg bekerja, kena la maintain productivity walaupun penat menahan lapar dan dahaga (saya mengingatkan diri sendiri juga sebenarnya).
Waktu pejabat untuk sepanjang Ramdhan juga ada sedikit perubahan..in which bagus untuk golongan Isteri yg bekerja. I am not sure dengan tempat lain but we are allow to go back at 1530H everyday except on Friday je balik jam 1600. Sempat la if nak sediakan juadah berbuka sendiri. Tahun ni tahun pertama saya dan family sambut Ramadhan di KL..dan tahun di KL tanpa hubby. Rasa agak suram juga tapi saya redha. Hubby disana lebih daif menyambut Ramadhan dengan juadah berbuka yg saya yakin juga ala kadar.
Just kami waiting for hubby to come back next month...tak sabar rasanya.
Owh, our brief family trip to Cameron Highland punya entry nanti saya post ye..gambar dari camera saya belum lagi di upload kedalam laptop. Saya memang sibuk sangat kebelakangan ni..memang tak cukup kaki tangan nak handle kerja, anak, urusan seharian dan hal-hal yg datang bersama setiap hari yg dilalui. Maybe in few months semuanya akan kembali under control..harapnya la.

No comments: