Oct 28, 2009

Ops...forgot one entry...in which hubby said shouldn't be posted (jokingly la since dia malu malu kucing). One night when we were watching tv (Adam was sleeping otherwise no conversation would took place), hubby popped one bonus question...what movie or story had me crying? Since dia tau wife dia ni jenis stone je tengok cerita sedih cam takde makna...so, I asked him first (memang la favourite perangai jenis jawab balik dengan soalan ni) which movie had him mopping..huhuhu..his tears..expecting jawapannya takde la.
Tapi jawapannya..."Mohabatein" (Not sure about the spelling though)...well...sebelum I asked why, hentam ketawa sampai tergolek (betul-betul tergolek eh)...sampai hubby dah termalu-malu dah...teruk nye bini ye. Then I proceded by asking why did he cried? Yelah..since memang cerita hindustan ni not in my list, curious jugaklah nak tau. Jawapannya? Biarlah I simpan je...anticlimax ye? Dah janji tak nak reveal so have to keep it..hehehehe. Tapi seriously, cannot imagine la camane nak nangis tengok cerita hindi ni..coz sibuk tengok the actors and actresses salin baju macam-macam style and warna...tak masuk lagi bab menari pusing-pusing naik turun gunung ganang tu. Bab buka baju lagi and bab baju basah lagi..hehehehe...
Me? kena adil ye? I cried my heart out for Puteri Gunung Ledang and Green Miles. I watched PGL, like hundred of times and still cry whenever I watch it. Hubby said...I think too much and when I watch a movie...it always a movie that need intrepretation..which he doesn't really like...hehehehe...yelah, mana boleh sama je minat walaupun share semuanya kan? but, Mohabatein????hmmmm...

No comments: