Oct 13, 2009

Date: 12 Oct 2009
Time: About 8 pm
Place: Living Hall
Hubby (will be H after this): Esok abang takde camane?
I: Macam tu la (diikuti kena tarik hidung..lama-lama makin panjang hidung aku ni).
H: Makan jaga tau...no maggi!!
I: Maggi la senang..dan sedap.
H: Takde khasiat la, tak baik for health.
I: Oh..I will add the mushrooms, letak prawn sket, broccoli and telur...sihat ape?
H: huhuhu..nak makan juga...
I: Eh, siapa tah cakap tak de khasiat tadi?hehehehe. Tak boleh...you have to go back and send me a report about Adam.
H: Mak cakap dia dah okay.
I: I know that..tapi no way...hehehehe.
Why the dialogue??? I am bored at home alone today!!!
p.s. owh..in case you're wondering darling hubby, I had chicken fingers for dinner..no maggi. But have to abstain from rice since mommy dah kenyang malam semalam stuffing the seafood macam tak makan seminggu.
p.s.s. I miss you and Adam...huhuhuhu.

No comments: