Sep 5, 2008

Meetings

A meeting a day give my head a full blown headache.
Seriously aku ni dah hampir nak allergy dengan ayat meeting tu sendiri.
3 days in a row ada meeting dah hampir membuatkan aku collapse dah ni.If the meetings were about planning or brainstorming, taklah 'ribut' kepala aku ni.
Ni ala ala drowning-yourself-in despair-type of meeting manalah tak kelam jadinya.Baru je mukadimah dah kena 'hambur' nye meeting yg aku tak tahan..walaupun secara lahiriahnya semasa meeting ni takde yg kena 'hambur' personally (konon nak maintain the level of professionalism la) tapi everybody know who is responsible for what. Tulah aku cukup nyampah ngan post-mortem meeting.Like post-mortem mayat la..not so nice and clean kan?
Malangnya the understanding of post-mortem ni dah di misunderstood dah.Patutnya mencari kesalahan dan cara mengatasi di lain kali bukannya kesalahan dan siapa yg wat salah dan apa yg patut dibuat pada orang yg buat salah tu...patut ke?
Ni lah kita..hidup as orang yg jahil.

No comments: