Sep 26, 2008

Iftar ke Jamuan Raya?

We had iftar at the Officer Mess which was loaded with food and delicacies.Malaysian ni bab makan memang thumb ups. At the 'gerai' there were selection of nasi and lauk campur, koew teow, abc, laksa, fruits and ada lagi yg tak sempat nak melawat. I just ate untuk cukupkan syarat berada di sana. Really, I have this symptom whenever I'm eating outside without hubby and Adam, i don't feel like eating. I hardly touch my plate of food yg main amek je lauknya. After the initial dinner, we had terawih and solat Isya' berjemaah. Since it's family thingy maka riuh rendah la mess dgn suara budakx. Alahai..teringat la pulak kat Adam yg ntah tengah buat apa dengan hubby di rumah. I keep on thinking bout hubby and Adam sedangkan sebelum datang tadi I already cooked for them...parah dah aku ni.Sejak bila ntah jadi begini nih? Bercinta sakan sampai jiwang karat la ni.
Then sampailah ke end of the event, ada pemberian duit raya from the Commandant. Cam nak beratur sekali je...hehe..
Before balik tu dihiburkan dengan pertunjukan bunga api yg marvellous and terpaku jap nengoknya..then dlm hati aku bertanya..bunga api ni bukan ke main masa raya?ke memang orang buat masa bulan puasa?
Ntah aku..confuse dah.

No comments: