Sep 17, 2008

Kelesuan yg menggila

Ayat ni baru belajar maknanya dari Cikgu Bahasa Melayu yg cool yg duk sebelah meja I.Dia ni 'veteran' sket dah tapi lawak bleh la tahan 'mudanya'..hehehe..masa dia masuk ke pejabat yg sunyi sepi ni dia nampak aku duk menyapu minyak cap kapak ke dahiku ini..and ditegur juga wajahku yg agak pucat menurutnya.Oleh kerana aku ni bukannya type perempuan yg suka pakai lipstik melainkan PERLU sahaja mungkin nampak macam tak bermaya.Tapi memang pun rasa agak kepenatan dan kelesuan.Bila aku mengukur ketinggian timbunan kertas soalan di atas meja, aku rasa macam gayat.hehehe..bila la nak surut nih.Jadinya ini merupakan de facto juga kut.Then jeling-jeling kat table calendar tu ada dua tarikh yg dibulat warna merah...huhuhu..datelines la maknanya tu.Nak pasang lagu yg 'heavy' di bulan yg mulia ni rasa tak wajar..perkara yg melalaikan..yg selalu aku pasang bila nak cari ilham.Assignment yg Mej Wan minta tolong buatkan about 9/11 pun tak disentuh lagi..lagi la berpinar-pinar pemandangan aku di dlm pejabat yg sejuk dingin nih.
I think I need a fresh air kut.dari sampai pagi tadi terperuk dlm pejabat ni je.Hari ni jelah yg aku free pun...dalam seminggu hari bekerja ku.

2 comments:

Unknown said...

Salam,
Tu la, orang kata duk lumut diam-diam. Dia nak keluar jugak :P. bukan mental ko kuat ker! Sabar jer la.

Aku tengok kat gambar tu macam anak ko dah boleh berjalan. Berapa umur dia?

Raya nanti jemput la ke rumah aku :)

Jue Fauzi said...

Salam Tn,

Nanti la saya balik Lumut.Kat sini kadangx je tak ok..masa musim exam la sebab banyak paper nk mark.hehehe.selalu ok je..happening.
Anak saya dah berlari pun..Tahun ni Raya kat Klang la Tn.huhu..