Dec 30, 2009

Tak tahu nak mulakan dari mana untuk simpulkan kehidupan sepanjang 2009. Suka, duka, ketawa gembira, menangis duka dan geram...macam-macam yg berlaku sebenarnya. Our life is full of colors...dull, brilliant, calm, happy, angry sepanjang tahun ini (cuma beberapa hari nak berpaut pada 2009).
Tahun 2010, saya akan mulakan tanpa resolution. Bukanlah saya orang yg tidak berazam atau tak punya cita-cita untuk move forward. Saya sekadar mahu muhasabah diri ini sepanjang tahun. Saya nak mencari dimana ruang yg perlu saya perbaiki dan apa yg perlu saya tingkatkan lagi sebagai usaha untuk menjadi lebih cemerlang.
Di tahun 2009 we lost a baby and hopefully akan dikurniakan seorang lagi untuk lebih melengkapi our small family ni.
Apa pun, 2009 akan ditinggalkan dengan penuh kenangan dan ingatan...tahun 2010 dinanti dengan debaran. Apa rancangan Allah swt untuk kita hambaNya....wallahualam.


HAPPY NEW YEAR TO ALL

3 comments:

Shasha said...

insyaAllah...dengan izinNya akan bertambah family kak ina... :)
anyway, happy new year and enjoy it.

Suzie said...

happy new year 2010 jue...i punya resolution byk ke arah nak menghabiskan duit nampaknya ni n one of them is vaccay..huhu..

Jue Fauzi said...

mona-Insyaallah dan terima kasih.Mudah-mudahan begitu la hendaknya

Suzie- Takpe..vacation tu perlu..boleh eratkan lagi kemesraan dengan hubby.hehehe..honeymoon is a must ever year.