Jan 23, 2010

Oh dear...my first impression yesterday was like...alamak!! banyak nak kena recall and revise back ni...and today..it was like, OMG!!! where am I? lost between the words coming out from Dr H. I feel like I am in the blind...I don't know if I alone yg rasa cam tu..and if I alone yg rasa macam tu then habislah...memang totally hopeless la macamni. Kerjanya tak la complicated mana tapi sangatlah perlu banyak membaca..and read and read and have to be rajin, hard working and patient..huhuu.
Sehabis kelas, we (I, Hubby, Kak H and R) terus menuju ke book store di Ikano. Sebelum tu since kelas Dr H ni memang takde break dari jam 0900 hingga 1 petang...memanglah kelaparan tak hengat. So we singgah to Kluang Station to makan-makan dulu. To conclude, more work and initiative are needed this semester.
p.s Adam beritahu my mom, "Adam nak balik ikut mommy". Harus dia menangis meraung next week if kitaorang tinggalka dia kan. Nasib baik memang dah nak ambil dia next week..huhu.

1 comment:

letsshopping said...

sorry dear, the blog owner can't understand u.