Jan 20, 2010


Bukan...bukan saya bercuti panjang atau kurang sihat (ada la sket but that is so not the reason) ataupun dah bosan dengan dunia blog ni (sungguh saya sangat ternanti-nanti waktu lapang untuk bercerita dlm blog saya). Tapi kerana saya akan sibuk menaikkan semangat nak buat assigment dan sudah kesuntukan masa untuk siapkan assignments saya ye sebenarnya. Janji saya nak score four flat sem ni pada hubby kena tunaikan walau macamana sekalipun sebab dia kata no excuses are accepted (tapi dia yg sedang duduk disebelah saya sekarang ni mengatakan tidak..cheh!!). Walaupun saya rasa bukannya ramai pun yg melawat ke blog ni, saya tetap nak beritahu yg saya akan stop berblogging BUAT SEMENTARA WAKTU ini demi masa depan pelajaran saya (aduh..ayat skema ye). See you all when I'm done with the assignments yg membukit menggunung tu. Take care.

1 comment:

Suzie said...

Good for u jue...tkpe2 assignments tu lg penting...moga2 dpt score la ye!Good Luck!