Oct 10, 2008

Dedicated for my hubby

This entree is for you dear (coz sometimes he does read my blog) as to appreciate your big help.
Hari Jumaat my working hour is until 1230 so balik ni dengan niat nak kemas all the glassware yg dikeluarkan masa open house aritu simpan dlm cupboard.
Masa I basuh the other day I put everything under my sink but balik tadi tercari-cari mana perginya the bucket..Then jumpa kat store room dah half empty...
The relief is so huge (badan and otak penat max) I feel so grateful to have him as my husband.
Berkat my parents yg carikan jodoh agaknya...hehehe.
To my dearest hubby, thanks a bunch for your help..mopping, sweeping, washing, storing and other things also.I really appreciate it.

2 comments:

サンテラ said...

Weiihh meh sini aku betulkan layout blog ko. Kasi temporary password kat email, or YM. And also the link to layout yang ko pilih. Ko boleh pilih kat

http://www.blogskin.com

Hannahadi76 said...

tahu pun untung badan dapat Din. ingatkan tak sedor diri dah.... bayangkan kalo ko kawin ngan shah. hahaha..... mesti sokmo kena bebel je la. itu tak kawin ngan akak lagi. setiap saat kena bebel. hahaha.....