Oct 20, 2010

When I look at these pictures (Adam masih di kampung with my parents), I do regret of the time yg I rugi being away from him...the precious minutes and hours of his daily routines...




Selesai mesyuarat, ada task terbaru yang perlu cawangan I handle. Nak mengeluh penat rasanya boleh la kut dengan aktiviti yg tak putus dari awal bulan. My weekend is almost non exist dengan keadaan sekarang. Walaupun ramai yg kata at least hubby saya is not around so kurang la masalah..sebenarnya tidak. Hati sikecil juga perlu dijaga. Tambah dalam tempoh nk membesar ni..makin kurang perhatian dari I...daddy of course la is away. Saya cuba untuk positif..menerima sebagai tanggungjawab 'makan gaji' dan 'askar berkhidmat regardless in what weather or terrain'. Tapi beban tanggungjawab saya sebagai mommy dan daddy ni siapa pernah ambil tahu? Anak saya terbiar kerana melaksana tugas dan tuntutan kerja....therefore, keputusan saya nak berhenti rasanya adalah paling tepat. Before terjadi perkara yg boleh menyebabkan saya menyalahkan perkhidmatan...lebih baik saya undur diri. Lets those who are strong enough to face it teruskan usaha...saya boleh kuatkan hati untuk diri sendiri tapi untuk anak..saya tak sanggup. Saya tak nak kehilangan senyum di bibir anak saya..

2 comments:

tini said...

mommy knows the best.. brp lama lg service? apapun, i pray all d best for u. u r still young moga rezeki menyebelahi dlm karier & family.

Jue Fauzi said...

thanks tini..about 10 months more before submitting the paper and another one year and half to go..wish me luck okay..hehehe..