Apr 30, 2010


Saya bercuti dari hari rabu lepas. My justification for the leave was to do some preparation i.e. read and prepare the notes, things and my uniforms. Although my boss was reluctant but he had to since the course is a career course and it is important (Bila minta cuti nak buat assignment jgn harap la dapat). Itu pun he said if he has to call me to the office, I have to go..hmmm..nasib baik sepanjang cuti ni tadak lagi call dari pejabat.
Okay..objective utama ialah nak prepare..nak siap packing barang kan? agak-agak la..tercapai tak objective saya tu? Owh..harus ditambah disini...saya menggunakan masa ni untuk layan Adam juga..so saya tak hantar dia ke rumah pengasuhnya.
I think sesiapa yg kenal anak teruna saya ni mesti dah boleh agak...takde satu pun planning saya tu berjaya dilaksanakan...sadis. Cuti saya sebenar-benarnya hanya dihabiskan dengan melayan Adam sahaja...dan memasak of course.
Saya tak pasti if anak-anak orang lain pun cegini gayanya...tapi Adam saya memanglah sangat cerewet layanannya. To tell the truth, dari dia celik mata bangun pagi...saya cuma dapat mengadap kerja saya sendiri bila dah sampai jam 5 petang. Masa tu dia dah sibuk kayuh basikal satu rumah and not long hubby balik dari pejabat. But, dia cuma behave begitu dengan saya sahaja...itu yg sadisnya. Dengan mak saya or daddy dia...dia adalah Adam si perfectly behaved guy...waaaaaa.

No comments: