Apr 19, 2010

Beautiful Blogger

Echeh..rasa cam glamer jap..hehehe..dapat award gitu..but as usual..with the awards come the tricks..hehe..so, here goes...



Rule No. 1:Thank and link the person that gave you the award. Thank you aishah for the award. She is the yummiest mommy of 4. A strong person and equally dedicated mommy as she is a dedicated engineer. Really admire her strength...2 toddlers (twin), a baby and a career.WOW.

Rule No. 2:State 7 things about yourself ( Since I nk kasi adil, the 4 things come from me and the others are from hubby, kira boleh la ye.)

1. Like Aishah, I'm considering to work from home. While taking care of anak, hubby and household, I still get a good income. Freelace translator sound good, freelance lecture, or I can open my own beauty parlor plus groming and English class..banyak, banyak..cuma undecided je lagi.

2. I love to read. You name it...novel, newspaper, hatta cebisan old newspaper pun I boleh mengadap. And..I like to read dimana-mana sahaja..sambil makan, sambil borak (in which saya takkan dengar la apa yg orang borakkan), dalam toilet (hehehe), mana-mana la.

3. I am addicted to coffee or nescafe. If sehari tak minum rasa tak lengkap hidup..nak bercakap pun malas..berfikir pun cam slow aje. Saya tak boleh minum teh..nanti kembung..hehehe.

4. Saya sangat tak suka muka yang berjerawat. Susahnya hati saya bila muka naik jerawat..rasa bila keluar macam semua orang pandang jerawat dimuka saya tu walaupun sebenarnya orang tak peduli pun. Jadi, set penjagaan muka saya memang penuh la dalam almari tu.

5. Dari hubby pula dia kata I tegas, if I nak something I akan cuba dapatkan. Hoho..gitu ye gayanya?

6. Another one from hubby, he said, I usually shopping online and bila dah order baru bagitau dia untuk buat payment (hahahahaha..ye ke?). Ehmm..ni nak cakap ape ek?hehe..obviously la wife yg suka habiskan duit hubby ye tak?

7. Lastly from hubby, I tak suka menunggu lama-lama. If dah tunggu lama mula la mengamuk..but if orang (hubby la tu) yg tunggu I..takpe..hehehe. Memang pun..sebab I am a bit particular about being punctual..and I memang jarang lambat, kalau ada pun tentu tak dapat dielakkan.
Rule No. 3 :Pass this award to 15 bloggers that you've discovered and think they are fantastic.

Wahahaha..mana la nk dapat sampai 15 since ramai dah yg dapat award ni. I kasi pada sorang je boleh? Kira boleh la ye. Jeng jeng jeng...calonnya ialah :

Suzie- A beautiful person in and out.



No comments: