Apr 7, 2010

I am capable of sleeping while standing at the moment..mustahil? Tidak bagi orang yg letih dan mengantuk macam saya. Semalam saya telah meletihkan diri dengan risau dengan macam-macm hal, settle few thing at the office, arranging and re arranging speeches. Tak tahu cerita assignments lagi ni. My brain ni dah overworked rasanya sampai masuk dalam mimpi semua kerja yang I have to do..parah.
Since dah takde senggang masa langsung minggu ni nak belikan barang-barang untuk birthday Adam, balik dari pejabat semalam terus ke IKANO. Ye..tukar uniform je sempat coz dah lewat petang sangat. Saya mencari barang-barang for goodie bags dulu since yg lainnye senang je nak cari di Taiping.
So, birthday cake dah tempah dan boleh diambil hari Jumaat...I shouldn't say cake ye tak, sebab bukan cake..hehehe. Since cake dah jemu makan, tahun ni tukar selera lak walaupun saya amat berkenan dengan 3D cake Secret Recipe yg macam ladybird tu..sungguh comel. Nasib baik 'cake' yg ditempah ni sempat siap. Macam pic kat bawah ni kan..it is a combination of pandan flavor pudding jelly but yg ditempah tu lain la macam yg ni...that one we'll have to wait until the B-Day nye la.


Yang ni ada chocolate flavour..kena tambah extra charge if nak flavor ni.
These pulanya Blueberry flavor..sedap juga..rasa masam-masam manis.layered with pandan flavor (original)..pun kena add extra charge.

Then, the matter of goodie bag and the content. As usual mommy is a little bit 'square' when it comes to what to give to kids. Walaupun bukan anak I tapi I still bertanggungjawab to what goes inside their little stomach. But contradict lak dengan daddy yg...'bagi peluang la sekali sekala to the kids'. So kenalah compromise. I baru beli toy yg nak masuk dlm bag and the party banner. I think we have one yg pakai for last party but couldn't remember I letak mana so I get the new one la. The rest belum beli lagi...maybe on Saturday nantilah..wahahahaha..penat penat.

I pilih toy made of wood...as oppose to the use of plactic..but then yg lain-lain are full of plastic juga..hmmm..Apalagi ek???

2 comments:

Suzie said...

u kerja kat mana skrg jue?tiap kali i rasa byk kerja mesti i ingat u n ur spirits..hehe..yup workloads nowadays :-(

maybe u boleh add cookies tapi buat other than ordinary shapes n of course with a bit big size n boleh juga tambah bubbles dlm botol yg kids suka tiup jadi belo tu?(i tak tau apa namanya tapi u boleh imagine kan?)

letsshopping said...

Suzie-I skang wat admin pula at Wardieburn Kem at Setapak.If ada ke area sana, bagitau la..maybe we could do lunch.I cakap pada my staff..don't worry about work..it will still be there eventhough we are gone.So, balik la awal..tapi diri sendiri??hehehee..
Thank you for your idea..I may use it. Haah..idea bubble tu best kan..ada nampak kat Toys R Us that day..cuma sempat atau tak jelah nk pergi..hehehe..thanks for your suggestion suzie.