Nov 5, 2009

Yesterday evening bawa Adek kecik and Adam ke Teluk Kemang. Kesiankan Adek Kecik yg maybe terasa lagi sedih dengan ketiadaan ibu dan ayah dan also hati sendiri yg gundah...macam-macam yg ligat berputar dalam fikiran. I was amused by their antics playing with the wave. Oh, I should say that Adam finally had the courage to play with the wave and soak himself wet voluntarily. I was entertained watching them. Nasib la rumah dekat je dengan pantai so balik rumah basah-basah pun tak la sempat kesejukan. Then, maybe disebabkan keletihan mandi, Adam tidur sangat awal..hehehe..much to mommy's delight. Maka malam tadi sempat la I vacum bilik adek kecik yg agak berhabuk tu dan settle the laundry. Ala, setakat settle spin dry and sidai je since hubby dah tolong basuh. While waiting for the washing machine to finish working, sempat la download gambar dari camera to my lappie. Ada banyak gambar yg tak sempat di downlod since masa memang limited. Gambar-gambar ni diambil masa hantar my parents ke Kelana Jayaand although dah tak dapat jumpa, we still went to KLIA to bide goodbye..even my aunty from Putrajaya also came down to meet us. It was raining...sama macam kami, hati masing-masing yg menangis..

Looking at the jemaah from the glass...searching for mom and dad at Menara Tinjau, KLIA.
The day was hot at Kompleks Tabung Haji, Kelana Jaya.


Adam imitating his tok.."Adam jgn nakal"

My sweetheart posed for the camera.

No comments: