Jul 18, 2009

A dose of Malaya Education history back from Portuguese, Dutch, British Colonizations and Japanese Occupation had circulated in my mind for a good 3 hours. After reading several books and documents from the net, I feel I'm in the blind. The more you read, the more you realize how little you know about life and the formation of our nation. And it makes me feel frustrated in my desire to finish my assignment by today. Nampak gaya kena draft a new one lagi and main objective nak finalize it today mungkin tidak berjaya. Itu baru Education and Human Development. Belum buka kisah Research Methodology's assignment yet. Lucky it's only 2 subjects per semester. But if boleh ambil banyak pun, rasanya 2 pun dah cukup kelam for me to shine through it. Hopefully I could finalize it tomorrow. Then I could start thinking about RM's assignment. Then I have to think hard again of my problem statement and my research proposal. Rasa macam nak keluarkan otak sendiri dan cuci bersih-bersih dan format it like we do to our computer..huhu..dengan harapan laju sket otak ni memproses dan menyimpan data. But..aku yakin, otak manusia yg dicipta Allah swt lebih berkuasa dan perfect dari mana-mana computer.
Since nak belajar dgn bersungguh-sungguh..hehehe..I need a booster. Classroom sejuk macam dlm peti ais camane nak concerntrate kan? Oleh yang demikian (hubby said alasan je tu) I need a good pair of flat (flat sebab bangunan tinggi dan banyak berjalan) and covered (cover shoes penting sebab sejuk tak bagus..hehehe) shoes yg sesuai for any type of attires. Contohnya:



Prima
Suede AliceYang mana yg menarik and suitable? To decide which one is the best, we have to go shopping kan? Takpe..ini demi kebaikan sejagat dan kesejahteraan hidup (my alasan to hubby).

2 comments:

sukyme said...

ambik alice, simple

Jue Fauzi said...

Oh I got one yg sangat berbeza dari prima and alice..hahaha.