Nov 9, 2008

Deeparaya

Last Friday after work i went back to Taiping by komuter-lrt-bus.Since hubby ada seminar seminggu di Lumut jadinya I baliklah naik bus.Takkan nk drive kan..membazir la pula dua kereta bergerak at one time. Since yesterday night we have jamuan Deeparaya (although Raya dah habis musim dah) we have to rush back to PD to make it to the jamuan. My sis ikut balik sekali and after hantar dia ke Kolej, terus la rush balik rumah. Sampai pun dah about to maghrib and after mandi+solat+bersiap, the three of us rush again to make it on time to the jamuan. Seriously, I feel so tired.With the beginning of headache (walaupun dah telan 2 biji actifast) and Adam pula semalam tak tidur masa dlm kereta jadinya mengantuk and tired la dia. Apalagi..peduli apa dia dgn protokol..exercise his lungs with his scream la. Walapun malam but the heat masih lagi terasa..and Adam ni memanglah tak tahan dgn panas (I masa mengandungkan dia tengah winter jadinya ada effect pada dia ke?hahaha)Anyway about 10 pm masa tengah makan2 dia memang dah tahan letih agaknya so I decided it was time to go back. Majlis tak habis lagi tapi I had to leave early...nak buat camane..We all just arrived from Taiping and had to rush so my 1 year old son is too young to understand that Mommy is obliged to wait for the Boss to leave first..nak buat camane kan..have to lah.

No comments: