Jan 8, 2012

Tahun Baharu dan Cerita tahun-tahun yang lalu

Salam to everyone.Being away from this blog for quite sometime now,and nothing more can be used as excuses other than my hectic lifestyle (cheeewahh)..adakah buat saya rasa seperti seorang wanita yang bekerjaya dan independent? Of course begitulah sebabnya namun,kegembiraan bekerjaya dan independent semakin kurang...walaupun gaji semakin naik,alhamdulillah dan saya (sejujurnya) agak risau memikirkan bagaimana nak mencari pekerjaan baru yg dapat menawarkan gaji pada jumlah yg sama seperti tahun ini(*nail biting) but saya berdoa agar rezeki kami dimurahkan Allah S.W.T dan agar dipermudahkan urusan kami dimasa hadapan.
Okay now,it is more or less had summarised my new year resolution.
Banyak perkara yang berlaku dan lebihnya tentang dunia pejabat dan kerja-kerja saya yang tak putus dari awal hingga hujung tahun 2011. Sepanjang tahun 2011,kerja saya banyak fokus terhadap event planning and execution sampaikan tokey kedai cenderahati,tokey kedai barang hiasan kenal baik dengan saya. Saya berharap agar tahun ini,saya akan dapat lebih fokus pada primary duties saya therefore dapat jalankan tanggungjawab sebelum berhenti kerja hujung tahun ini.Inshaallah.
Perhaps I will be able to write again soon here.So long.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: