Jul 25, 2010

It's a wonder we are given this weekend off but I do thank Allah swt for his mercy. Tired as we are now, we do need a break..no matter how short it is.
Since next week dah tamat kursus (and the torture of course), minggu ni I decided to go back to KL instead of Taiping (walaupun saya sangat rindukan Adam). Rasanya if balik ke Taiping, dengan tahap keletihan dan mengantuk saya ni, mesti lah 8 jam baru sampai kerumah.
Sebab utama saya tak balik ke Taiping was because I was given 2 jabs early friday morning because of elergic reaction. Memang lalok habis la masa bawa kereta dari hospital ke kem tu. Dah dua hari kena alergic baru sempat nak kehospital (and then kena marah dengan Dr sebab tunggu sampai 2 hari). Ye..saya sibuk sampai terpaksa abaikan alergy saya yg boleh membawa maut...but then I know how far I can go without having to go to hospital...yg pergi hospital tu sebab dah sampai limit la tu. And yes, I am alergic to the hormon they injected to chicken yg kita makan tu. I am suppose to eat Organic Chicken or Ayam Kampung only...tapi yelah, tengah kursus..takkan nak demand bagai kan.
Sampai kerumah (KL), fetched my sis from LRT and after maghrib keluar dinner. Mata dah berat nak buka. Pagi sabtu, disebabkan my sister merengek nak tengok The Sorcerer's Apprentice, gagahkan juga la gi teman dia tengok movie kat Cineleaisure. Nasib tak seramai di Mid Valley. And since I tak tengok lagi Eclipse, budak berdua tu kenalah teman kan I tengok movie tu.
And since dah kat situ, niat nak window shopping la kat IKANO...and coincidently AUSSINO tengah sale..huhuhu...I terpaksa okay..terpaksa beli..wahaha. After AUSSINO incident tu, terus heret 2 org lagi tu (sebelum they decided to continue shopping lagi) dinner and terus balik..
Awal pagi, saya bangun with terrible headache..huhuhu...mesti sebab badan dah super tired ni.

No comments: