Jun 8, 2010

Can the picture tell the story? Boleh aje la kan but many version will come out from one picture. As a picture could paint a thousand words la gayanya. This time around I'll write according to the picture.

This is when I was waiting for my turn to be pampered...memang la di pampered sangat. While waiting we were served with coffee (sebab I hanya minum coffee and the hair spa owner tu pun a coffee lover). I went to this hair saloon to get my hair styled and cut (of course) sebab style yg lama dah hilang mana dengan rambut yg dah panjang. Since tak pernah pergi any hair saloon di Taiping, we took quite a search to find a good and edible one. This one definitely bagus if only a bit expensive la kut. At Hair two Hair (nama kedainye), they offer several treatment for your hair...from hair spa to hair cut and macam-macam la. They also provide manicure..only on Tuesday and Friday. While waiting you can read magazines and whatnot la..as what hubby did to occupy his time waiting for me to finish my treatment. Magazine kat saloon tu memang 6 tumbs up (Hubby, I and my sis la..hehehe) la banyaknya and yg paling latest...bukan yg dah lunyai ye.En hubby spent his time perusing car mag la apa lagi...and several men's mags. Sila notice jam itu..hahaha..

This boy takde kena mengena dengan kisah I buat hair treatment..tapi he refused to follow us bila I ajak..wahahaha..just because ucu nak bawa dia pusing kg with scooter tokwan.


Ni kan..I dah minta dari en hubby shamelessly. En hubby kata I dh ada yg macam ni so buat apa mau beli lagi...ye..saya memang ada sling bagnye tapi saya nak this hobo style juga..hahaha. Dia tengah berkira-kira sekarang ni siapa kawannya yg berada di France..hahaha..tak kisah la kan..asal dapat. Cantik nye (for me) rasa.
Gambar saya tak boleh la...aurat..but I did scalp treatment plus apa tah treatment satu lagi to give my hair volume and softness. Hasilnya memang best (en hubby mengakui sendiri) sampai rasa macam tak nak basuh rambut sebulan..hahaha.
Tapi saya demam after potong rambut..huhuhu...

No comments: