Dec 22, 2010

Towards the year end ni kan...sebolehnya dan idealnya..dapat bercuti dengan keluarga, bersantai dan menggembirakan hati dan hati anak...more bonding time dengan anak yg terbiar dek kesibukan mencari rezeki. Berehat dan recharge untuk tahun depan yg masih panjang...haha..angan-angan jelah yg boleh kan.
Adam dah la kena tinggal dikampung..susahkan my parents pula nak menjaga dia. Memanglah dia dah besar dan penjagaan lebih mudah tapi hati rasa kurang gembira. Time sekarang la ibu ayah nak dapat peluang dating..tapi bila ada cucu ni..ehmm...susahlah.Ibu nak ke masjid dan mengaji agama pun susah.
Hailah hati...hanya Allah dan diri sendiri aje yg tahu beban yg ditanggung. Outstation yg bersusun dan satu lagi dugaan yg bakal mendatang datangnya Februari. Jika orang bertanya bagaimana saya nak lalui...terus terang, saya belum fikirkan..sebabnya, perkara belum pasti jadi saya tak mahu bebankan kepala saya dengan masalah yg belum tentu tu. But sometimes during wee hour I woke up from my slumber..yes, saya ada fikirkan dan saya tak pasti samada saya cukup kuat untuk lakukannya...but Allah takkan menguji saya sekiranya saya belum bersedia kan?
On a different note, saya sedang kebosanan di Melaka..huhu...tapi malam ni saya nak tidur awal dan recharge for tomorrow meeting.

No comments: