Dec 24, 2010

Boss (not the one yg I selalu mention..I have several bosses kan..) said to me through phone: Are you ready?
My standard answer (being the askar): Yes Sir although it is not confirm yet..but I'm ready...(padahal apa yg readynye? Kain baju? Kerja berlambak tahun depan if ikut takwim? Adam yg nak kena tinggal again? mental? fizikal?)
Boss: Good, kira confirm la ni..apa yg tak confirm pula?so please settle the documentation with the **** on Jan okay...I take it you have no problem?
I: Noted that sir...I have no problem with that plan (but dalam hati dan kepala ni dah start plan camane nak susun all the work).
Call me pathetic but that's how I was trained...never say No unless I already try it and can't do it anymore. Sometimes makan diri sendiri la...conflict of interest.
I talked to mak Aji..talked to hubby and though I got their blessing...hanya satu sahaja yg buat saya rasa berat hati. Tapi yelah..both hubby and Mak Aji said ini rezeki and dugaan yg datang sekaligus...dalam Allah beri rezeki, Dia juga uji saya dengan cabaran berjauhan dengan anak kesayangan saya.
Owh...sungguh fikiran saya sedang sibuk berperang dengan macam-macam perkara...
p.s Hubby, saya upload gambar photoshoot dengan gambar di Genting in my next entry okay ye?

No comments: