Nov 22, 2010

Mode: Beginning of flu and fever like symtoms.
But masih unable to sleep. Not because of the cups of coffee I minum di pejabat tadi but because masih mencari idea to write. Bukan for the blog but for the pidato. No, no I'm not the one yg akan make the speech. Only prepare it for someone..sebab I asked for his favor..to do it in favor of me..makanya saya tolong la dia..although I'm not feeling well at all.
Adam demam after my mom demam..and thanks to Raya and long holiday and school holiday..all clinics were closed during weekend. Lastly Columbia juga yg open.. Adam ada a bit infection kat throat and mom got tonsilitis..which confirmed my suspicion bila dia susah nak swallow makanan. Nasib baik pergi awal ke hospital sebelum it swell lagi teruk.
Balik ke KL dengan jam yg takde punca from Changkat Jering's toll. Badan penat and sampai pun late at night.
Pagi tadi went to office, banyak betul pressing matters. Which make me rasa serabut sangat sebab semuanya nak cepat dan segera. Dengan problems staff dan problem sendiri..banyak betul nak difikirkan at one time.
Balik je rumah after bath dah start rasa nak demam...hopefully this is nothing..sebab saya nak cuti dan saya sangat susah nak dapat bercuti..and I have series of outstation selepas cuti.
p.s Hubby..I bukan kurang kasih sayang as I said tapi sebenarnya I tak sihat dan I miss you..hehe.

No comments: