May 6, 2010

Since hari pertama melapor for the course, I do want to update BUT...the limited free hours of the day caused niat suci murni tu terbantut macam tu aje. I'm still alive, breathing and quite well actually but with the vigorous exercise (please remember dah 3 tahun I tak bersenam secara bersungguh) telah caused my body to ache all over. Seriously, rasa nak bend pun azab sungguh. Yang agak bestnya, dalam 4 hari ni aje, badan saya dah ringan dan baju serta seluar dh longgar..hehehe. Maybe hingga tamat kursus, saya dah boleh kembali slim (hopefully la).
Rasanya entry mengeluh saya baru je saya post and dah sampai entry happy nak balik bercuti hujung minggu dah esok..yea!! Hari yg ditunggu-tunggu sejak dari hari pertama lagi akhirnya dah sampai. Saya dah rindu kronik dengan Adam ni..(termasuk la daddynye). So, harapnya cuti hujung minggu takde masalah le (finger cross).
Nak bercerita tentang seminggu ni macam takde apa sangat since apa yg dibuat, belajar dan redah cuma hal-hal dlm kelas. Belajar tulis surat, belajar carta organisasi..tu je. Maybe next time la ye.

No comments: