May 2, 2010

Eeee...rasa menyesal pula saya sebab setuju nak attend course ni. Sesungguhnya saya rasa berat je nak bertolak awal pagi esok. I told my hubby while dalam kereta masa balik dari MidValley beli barang-barang (lagi..hehehe) yang saya rela ke pejabat dengan kerja yg banyak dari pergi berkursus ni...huhuhu..
Nak berjauhan dah satu perkara (walaupun saya sedapkan hati saya will be away for only 4 days aje seminggu), nak mengubah routine pun satu hal yg sangat besar. Selalunya dah biasa memberi arahan...dan dah lama punya freedom and flexibility bekerja..nak menjadi student yg terikat dengan jadual waktu dan aktiviti yg dirancang oleh admin..bukan mudah rasanya.
Selama 2 hari saya mengemas barang-barang saya. Tak banyak yg saya bawa pun sebab setiap hujung minggu saya akan balik ke rumah (jika tiada aktiviti lain la) so mana yg perlu saj yg saya packed. Itupun dah sakit satu badan saya dan kaki saya berjalan (shopping la culprit nye ni).
Kawan-kawan, wish me luck for this course yeah. Insyaallah will update the blog once I'm settled and not busy. Till then..tata.

No comments: