Feb 12, 2012

My hobby is...

I love reading.Sambil makan,dlm toilet(sila jgn ketawa),dlm bas,sebelum tidur,sambil bersembang dengan hubby pun saya membaca.Of course saya membaca masa bersembang dengan hubby tu bila saya tak nak dengar apa yg dia cakap sebab kalau cakap terus terang nanti ada yg kena tidur luar(saya la tu).haha. Mak saya pun kagum dengan kebolehan saya membaca dan concentrate dengan bacaan walaupun dalam tahap kebisingan yang boleh bagi pekak telinga.
Tapi,saya sedang buntu memikirkan hobi anak saya.Dari kecik dia suka sangat dengan aktiviti ni.Saya ingatkan bila dah besar ni mungkin keinginan dia untuk melakukannya dah hilang tapi saya silapppppp. Tiba-tiba dia kembali melakukan hobinya hari ni bila dia terjumpa gunting yang saya tak sempat simpan.
Saya masih belum berjaya mengenalpasti kebolehan anak saya ini boleh diletak dibawah spesifikasi kebolehan yang mana. Anak korang ada hobi yg iras-iras hobi anak saya tak?
Anak saya suka gunting kertas sampai berjam-jam lamanya tanpa jemu.Kalau tak saya suruh dia gunting dlm satu bekas,nescaya rumah akan dipenuhi kertas confetti cam ada hadiah besar org bagi kat saya. Tapi at 5 years old,dia guntingkan bentuk seluar,baju,rumah,pokok...rather than odd shapes like those days.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comment:

Suzie said...

suruh adam buat collage la jue..hehe..mmg weird tp since dia gunting ada shape then ok kot