Apr 9, 2011

Iye iye..sindrom menulis sudah datang (so glad). Tapi entry bithday Adam I dah tulis lama..during March lagi..haha..sangat excited dengan birthday anak..sebab setakat hari ni kami hanya ada sorang saje permata hati. Susah payah kami nak dapatkan sorang tu jadi maafkan keterujaan saya sebagai mommy.

Saya ada cakap dengan housemate yg saya sangat appreciate weekend ni..err..setiap weekend pun saya bersyukur tapi weekend kali ni saya rasa sangat happy. Ada few reasons:



  • Saya dah hantar Portfolio Part B (sangat rasa nak menjerit lompat-lompat tapi control okay). Belum dapat feedback dari Guidance Officer tapi at least beban sampai tak tidur bermalam-malam tu dah selesai alhamdulillah. Separuh dari perjuangan sudah berjaya.


  • Lagi 2 kali weekend saya dapat jumpa hubby dan anak kesayangan saya..insyaallah. Makin dekat reunion kami jadi saya sangat happy overloaded. Bukan senang nak dapat peluang berholiday di luar Malaysia sebabkami bukan kaya raya. Allah tarik nikmat saya bersama anak tapi Allah gandakan rezeki kami sekeluarga..alhamdulillah.


  • Minggu ni ada sale best sempena Easter. Saya tak sambut tapi saya sambut sale tu..haha. Bukannya boleh shopping bagai nak gila pun sebab elaun ciput aje. Sekadar nak beli barang keperluan untuk guna masa Bush Camp nanti (minggu depan). Tapi perasaan bila beli barang tu kan yg paling best walaupun setakat beli ubat gigi..hahaha.

Hubby ingat saya bercamping esok jadi awal-awal lagi dah turunkan pesan dan doa..hehe..masa tu saya tengah mamai baca sms dia. Then dia call berkali-kali dan saya mamai lagi..iye..sehabis kelas harini saya balik terus zzzz...masa dikelas tadi pun saya jenuh melawan rasa mengantuk dan keletihan akibat tak tidur malam seminggu ni. Punya la dalam hati berdoa jangan tertutup mata saya dengan rasa mengantuk..alhamdulillah..saya berjaya..hehe. Petuanya..saya skip lunch harini..sebabnya kalau la saya lunch..dah tentu mata saya lagi berat. Dan saya ter skip dinner..sebab saya tidur..huhuhu. Bangun jam 12am nk wish birthday anak (dan solat)..perut berkeroncong lapar. Minggu depan dalam jadual ada camping di Lady Northcote Camp. Saya macam berat hati sikit nak pergi. Seronok bila tengok jadual aktiviti. Macam-macam ada..rafting, high rope, giant swing, archery, scavenger hunt. Tapi sekarang ni autumn kan..sejuk masyaallah. And then waktu solat saya la soalnya..tapi insyaallah akan dipermudahkan harapnya. Start dari hari Rabu after lunch and balik hari jumaat. Yang tak berapa nak syioknya..balik aje dah kena prepare another assessment..waaaaa....tak syioknyeeee..


No comments: