Jun 27, 2011

Demented and Disturbed(but not the writer)

"If I could summarize my life,it will take a century to find a full stop."
I read it somewhere but I can't remember when and who said it ..haish. Hidup saya taklah sehebat itu sehinggakan nak simpulkan kisah pun ambil masa berkurun lamanya. Hidup saya sangat simple dan normal (ada masa sahaja berlaku abnormality disebabkan kehendak perkhidmatan) dan kehendak saya juga sangat simple.Saya hanya mahukan kebahagiaan,kebebasan dan kesenangan.Bukan kekayaan tapi sekadar cukup untuk memenuhi tuntutan duniawi. Lately saya rasa ada yg terbuku dihati.Ketidakpuasan yg tak mampu saya jelaskan. As time goes by,saya yakin tentang apa yg saya putuskan dalam diam.Itu yg terbaik untuk hidup saya. As people often said,"Life is short so make it sweet."
Tak perlu saya rasa bersalah kerana tiada apa yg salah dlm keputusan saya.Saya cuma nak berhenti bekerja sahaja.hehehe.hardly a world crisis issue kan.
Published with Blogger-droid v1.7.2

1 comment:

Liasari said...

Salam Jue,

Was bloghopping from salam2benua when I found ur blog. We are on the same boat. I am at this juncture of my life decided to ceraikan my bos. *lol*. After working closely with him for 9 years mmg rasa mcm married to the job already. Hence the process of resigning ni dah mcm divorce proceedings plak. So stressful. Good luck with urs.